Onderweg naar Darwin. - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Kees Methorst - WaarBenJij.nu Onderweg naar Darwin. - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Kees Methorst - WaarBenJij.nu

Onderweg naar Darwin.

Door: Kees

Blijf op de hoogte en volg Kees

21 Juli 2008 | Singapore, Singapore

Zo...he,he.. dat zit erop. Langste stuk van de vliegreis gehad. Weet niet precies hoelang we er over gedaan hebben, ik heb lang liggen slapen onderweg.
Toen ik net aankwam dacht ik dat ik lang zou moeten wachten omdat ze zeiden dat het half zes was.. Maar het is al half zes in de avond hier. Me volgende vlucht staat nog niet op het scherm, maar volgens een Singaporese Steward komt die er zo wel op te staan.
Als het goed is vertrek ik rond 21:25 naar Darwin Australie. :) Het vliegveld hier op Singapore is echt gaaf.
Overal tapijt op de grond, heel rustig alles en ontzettend veel stewards die je aanbieden om te helpen... hahaha. :) Wacht ruimtes hebben hier allemaal soort lounge-setjes en flatscreen, maar als het goed is blijf ik hier niet lang (hoop ik, hahah). Geloof wel dat ik nu wat te laat kom voor het begin van me reis. Hopelijk niet te erg. En hopelijk is mijn rugtas bij het hotel, zoals KLM mij belooft heeft, maar ach... dat zie ik vanzelf wel.

Onderweg zat ik naast een Australiesche vrouw en haar dochter. Zij reizen verder met het toestel waarmee ik naar Singapore ben gereisd. Dat toestel gaat naar Melbourne. (onderin Australie). En ik dus naar Darwin (boven in)

Nou, ik ga nu snel opzoek op ze al weten welke gate ik moet vertrekken. Groetjes, hopelijk volgende berichtje vanuit Australie. :D :D

• 21 Juli 2008 - 14:35

Stijn En Mariet:

Ik slaap vannacht in jouw bed kees en mariet op het logger bed op jouw kamer want wij zijn bij oma aan het logeren.
    Stijn Mariet Lisanne janine Hanneke en Josien

Daaaaaaaaag

• 21 Juli 2008 - 17:07

Marco, Corien, Lieke:

Howdee Kees,

En... ben je al op de plek van bestemming? Het is niet te hopen dat de hele reis op deze manier zal verlopen. Leuke dat we via de site alles kunnen volgen. Veel succes en we laten snel weer een berichtje achter!

Groet'n uut Otterlo

• 21 Juli 2008 - 18:23

Carla:

Hey Kees,

Hoe gaat het nu met je? ben je al op plaats van bestemming? zit allemaal niet echt mee he? maar als je er eenmaal ben is dit allemaal vergeten! ontzettend leuk dat je zo'n site heb, kunnen we allemaal lezen wat jij meemaakt!! nou hele fijne vakantie, geniet er van!!! we wachten op je volgende bericht!! groetjes Leen en Carla
    (we drinken vrijdag wel een extra biertje op jou)

• 21 Juli 2008 - 19:35

Kale Bats,:

Ik zei toch al dat je overal veel te lang over doet, haha. Nee geintje hoor, hoop voor je dat de rest van de vakantie fantastisch word...

groeten uut Overbarg

• 21 Juli 2008 - 20:24

Barend:

He keesie,gaaf zo'n 1evlucht aan mijn advies voor het sneel overstappen heb je dus ook niks gehad! veel plezier verder!ik lees het wel!

• 21 Juli 2008 - 20:49

Kees:

Hey Stijn en Mary.. :D Is goed, hopelijk slaapt het een beetje lekker, haha :D

• 21 Juli 2008 - 20:52

Kees:

Hey thanx allemaal ik ben nu in Darwin.
    Helaas nog geen tas, maar komt vast wel goed. Het weer is echt super hier. :D..

Trouwens y... zegt er een wat..hahaha :D

Groetjes,
    Kees :D