He, he... eindelijk in Darwin. - Reisverslag uit Darwin, Australië van Kees Methorst - WaarBenJij.nu He, he... eindelijk in Darwin. - Reisverslag uit Darwin, Australië van Kees Methorst - WaarBenJij.nu

He, he... eindelijk in Darwin.

Door: Kees

Blijf op de hoogte en volg Kees

22 Juli 2008 | Australië, Darwin

Zo.. hehe.. daar ben ik dan.
Eindelijk in Darwin.
Op Singapore was het nog een heel gezoek om me vluchtnummer te vinden. Ik vroeg het aan een Steward en die zei dat ik effe moest wachten. totdat me vlucht op het scherm zou verschijnen. Dat deed ik dus dan maar.
Maar mijn vlucht zou om 21:15 vertrekken en de vluchten gingen op het bord van 21:10 naar 21:25... grom, grom. Dus ik vraag het snel aan een soort van politie die voorbij komt lopen. Een of andere hoge officier, in een groen uniform met veel gouden randen op de schouders. Hij sprak vloeiend Engels de zei dat ik me moest melden bij een balie, een stukje verderop. Ik er toch gehaast heen gelopen (er rent echt niemand in Singapore). Daar zat achter een balie een hele rij Sinaproiaanen. " Can I help you Sir" ? vroeg hij. Ik legde hem snel uit hoe en wat. Hij bekeek mijn ticket en paspoort en begon vanalles in te typen. Hij nam mij tickets in en begon nieuwe te printen.... ik vroeg of dat wel echt nodig was, op Londen hadden ze juist gezegd dat ik deze tickets moest bewaren om op het vliegtuig te komen.
.. Maar de kleine spleetoog was zeker van zijn zaak en met "Yes, sir, here is your ticket" ging ik maar snel naar de gate.
Ik was ruimschoots optijd dus effe wachten.
Zie ik achter me een soort van voetmassage service. Echt... hier kan echt alles. Singapore is een groot zeeeeeer luxe vliegveld en alles is gratis.
De vlucht was prima.. zeer strenge contole in Singapor.. nog veeeeeel strenger net in Australie.. Moest onderweg papiertje invullen, wat in met baggage zat, of ik met vee in aanraking ben gekomen. Of ik eten bij me had.
Ben in Australie 6 x gecontroleer. Uitleggen wat ik kwam doen en me hele reisplan werd aandachtig doorgenomen en gekopierd en ook nog eens bij een quarantiane afdeling melden. Me schoenen werden op zeer kleine deeltjes onderzoekt maar ze konden niets vinden. Ik vroeg waarom ze dat deden, dat kwam omdat ik van een boerderij kom waar ook koeien zijn. Maar niets aan de hand. Doorlopen dus maar. Bij het vliegveld stond een bus. 'Verrek' een Hollandse Chauffeur, lekker makkelijk. Hij bracht me naar het Hotel, en daar ben ik nu.
Heb net effe gedoucht. Heb maar 1 uur wat aan me kamer gehad.
Had hem gepland voor 1 dag en nacht om van te voren effe goed uit te rusten, maar het liep dus allemaal wat anders... haha :D

Me rugtas is echter nog niet terrecht, volgens de hotel receptie kan dat nog wel een dag duren. Volgens mij reisbeschrijving ben ik hier over een paar dagen weer 4 of 5 dagen.
Dus dat wordt effe overleven op 1 enkel stel kleren.
Ik zie wel effe wat te kopen denk ik.
Nou, ik ga snel. volgens mij staat me groep al bij de deur.
Het is hier bijna 07:00 uur.. haha.

Nou groetjes :D

  • 21 Juli 2008 - 21:47

    Fam Methorst.:

    Hoi Kees
    Hehe eindelijk in Australie je ben nog net op tijd om samen met de groep te beginnen want dat is het leukste.
    Van rusten zal wel niet veel komen vandaag maar,je heb ook een doe vakantie.
    Uitrusten doe je maar weer als je bij van de Wetering bent.
    Pa en Ma.
    maandag avond 23.15

  • 22 Juli 2008 - 05:59

    Wijnand:

    Zo Kees dan gaat nu het echte afzien beginnen!

    succes

  • 22 Juli 2008 - 07:02

    Connie:

    Gelukkig dat je nog op tijd kan deelnemen aan
    de reis, nou veel succes
    en hopen dat je tas er snel zal zijn.
    gr. je zus

  • 22 Juli 2008 - 07:12

    Amanda:

    Hey Kees,
    Veel plezier bij de aussies, maak er een onvergetelijke vakantie van.
    Kus

  • 22 Juli 2008 - 14:24

    Mathilda:

    Ach Kees wat ben jij een pechvogel zeg.
    Ondanks alles hoop ik dat je een geweldige reis zal hebben.
    Geniet ervan.
    Groetjes Mathilda

  • 22 Juli 2008 - 14:43

    Jan-Pieter (MTS):

    Hey Kees!
    Lang niet gesproken, maar ik zag dat je ook aan het reizen bent gegaan! Gaaf man! Ik zal de verhalen volgen, je zult wel veel beleven!

    groeten Jan-Pieter

  • 22 Juli 2008 - 20:47

    Sanne En Danny:

    Hé Kees,

    Wat een begin van je vakantie zeg!
    Dat is heel wat anders dan de tractors uut Ederveen haha.
    Heel veel plezier en hoor snel weer wat van je.

    Groetjes en liefs Sanne en Danny.

  • 22 Juli 2008 - 21:10

    Carla:

    hey Kees,

    eindelijk ben je er dan!! geniet nu van een welverdiende vakantie!! groetjes

  • 24 Juli 2008 - 05:53

    Janine:

    hallo kees .
    is het leuk daar.
    sit je in en hotel of en huisje.
    groeten janine.

  • 25 Juli 2008 - 16:35

    Dicky:

    Ha Kees,
    Wat heb jij een reis achter de rug! Alles wat er mis kon gaan is misgegaan. Wel een avontuurlijk reisje zo.... je maakt nog eens wat mee.... Het kan alleen maar beter worden! Nog last van een jetleg (gehad)?
    Geniet nu verder maar lekker van je doe-vakantie! Groetjes Dicky
    vrijdagavond 18:45u.

  • 25 Juli 2008 - 17:21

    Anita:

    Hoi Kees
    Wat een belevenissen al in een paar dagen tijd. Ik hoop dat je tas over een paar dagen boven water is. Is het erg warm daar? Hier is het wel warm. Met je neefje is alles goed. Hij begint al te groeien.

    gr Anita

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kees

Actief sinds 06 Juli 2008
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 57547

Voorgaande reizen:

31 December 2016 - 07 Januari 2017

Noorwegen winter 2016/2017

22 Juli 2016 - 12 Augustus 2016

Verenigde Staten, West

14 Februari 2016 - 21 Februari 2016

IJsland in de winter

22 Juli 2015 - 14 Augustus 2015

Alaska & Yukon

24 Januari 2015 - 31 Januari 2015

Zweden in de winter deel. 2

19 Juli 2014 - 07 Augustus 2014

Suriname

26 Januari 2014 - 02 Februari 2014

Finland, Lapland.

27 Juli 2013 - 20 Augustus 2013

Indonesie, Kleine Sunda Eilanden

16 Februari 2013 - 23 Februari 2013

Zweden in de winter

25 Juli 2012 - 25 Juli 2012

Maya Route

10 Maart 2012 - 17 Maart 2012

Ierland

12 Februari 2012 - 19 Februari 2012

Jordanië

23 Juli 2011 - 14 Augustus 2011

Afrika

29 Juli 2010 - 21 Augustus 2010

Costa Rica

25 Juli 2009 - 12 Augustus 2009

USA & Canada

19 Juli 2008 - 15 Augustus 2008

Australië

Landen bezocht: