Ik ben er. :) - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Kees Methorst - WaarBenJij.nu Ik ben er. :) - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Kees Methorst - WaarBenJij.nu

Ik ben er. :)

Door: Kees

Blijf op de hoogte en volg Kees

25 Juli 2009 | Verenigde Staten, Seattle

Hoi allemaal,
Zo, dat hebben we weer gehad. Ben rond de middag aangekomen hier in Seattle. Het was een vlucht van ongeveer 10 uur. Meest van de tijd een beetje zitte lezen, en filmpjes kijken, dat ging best, maar was blij dat we er weer uit mochten.

Nadat we het vliegtuig uitliepen moesten we door de douane. Ze zijn hier aardig streng. Ze namen vingerafdrukken van iedereen en een foto van je gezicht. Na een klein vragen lijstje mocht ik doorlopen. Weer stond er een quarataine beamte voor het controleren van schoenen en bagage van mensen die in aanraking komen met vee.
Ik deed net of er niets aan de hand was, en wandelde er rustig voorbij...ghe,ghe,ghe. dat ging goed. :D
Inmiddels was ik wel reuze benieuwd of mijn grote rugtas "Backpack" deze keer wel was mee gekomen. Zoals gewoonlijk stond het hele vliegtuig bij de lopende band te wachten. Verschillende koffers kwamen de band op en werden door hun eigenaren van de band geplukt..... dat duurde een heel tijdje zo. En als aller laatst, ja, daar kwam mijn tas de band op. :D Ik had wel super geluk, er stonden zeker nog wel zo'n 30 mensen te wachten waarvan de koffers er niet meer uitkwamen.... Ik snel me tas gepakt en hup naar de volgende controle. alle baggage moest even onder een rontgenapparaat door, en klaar.
Ik wist niet of er nu nog een controle kwam of niet. Maar ik had me bagage, en een stempel in me paspoort dus heb net zolang een bordje "EXIT" gevlogt tot ik buiten stond.
Via een kleine deur kwam ik op een parkeer plaats.
Een stukje verder bij een telefooncel stond een plattegrond van de omgeving, en er hing ook een lijst van gratis shuttlebusjes vanaf het vliegveld naar verschillende hotels. Ghe,ghe, ghe.... mijn hotel stond er ook bij. Dus effe 5. min wachten en ik kon zo het busje in.
In het hotel eerst eens even geslapen, en nu dus effe een berichtje typen :D

Nou.. ik ga zo weer naar me nestje toe, morgen om 07:00 vertrekken we. (het is hier nu 22:16).

Hey groetjes en losballos. :D :D
Kees.

• 26 Juli 2009 - 07:46

Anneke:

Dat ziet er goed uit Kees.
    Fijn dat alles goed verlopen is.
    En dat je tas er ook bij was deze keer.!!!!.
    Veel plezier

• 26 Juli 2009 - 19:40

De Brinkies:

fijn dat alles goed gegaan is en je tas erbij zat. groetjes uit otterlo

• 26 Juli 2009 - 21:27

Jules:

Mooi man !!!!
    Het begin is in iedergeval beter als de vorige keer het beste tot de volgende keer
    succes en veel geluk!!\
    tjoooooo keesjooooooo!!!

• 27 Juli 2009 - 08:23

Jacolien:

Hé Kees,

Nou je hebt dus weer mazzel. Het vliegtuig viel niet uit de lucht en je tas heb je. Nou alles aanwezig voor een geweldige vakantie.
    Geniet er van!!
    Maak er iets onvergetelijk van!

• 27 Juli 2009 - 17:07

Carla:

Geniet er van!!!!

• 28 Juli 2009 - 09:17

Aline:

Maak er weer wat moois van Kees.