Weer thuis, vakantie voorbij..... - Reisverslag uit Ederveen, Nederland van Kees Methorst - WaarBenJij.nu Weer thuis, vakantie voorbij..... - Reisverslag uit Ederveen, Nederland van Kees Methorst - WaarBenJij.nu

Weer thuis, vakantie voorbij.....

Door: Kees

Blijf op de hoogte en volg Kees

15 Augustus 2009 | Nederland, Ederveen

Hoi allemaal,
Hierbij het laatste berichtje van deze reis.
Ik ben inmiddels weer terug in Nederland. Donderdag ochtend 07:40 Nederlandse tijd lande mijn vliegtuig op schiphol.
Op de terugreis verliep alles goed, behalve dat ik nog een zakmes in mijn handbagage had..... Oei..... De Amerikaanse bewaking deed mijn tas twee keer door de scanner en vroeg toen of ze hem open mochten maken. Ik zei dat, dat goed was na wat gewroet in het bovenste vakje haalde de bewaker er een zwart tasje uit.... oei dacht ik, daar zit een "Multitool" zakmes in... dat wordt trammeland. Ik was het zakmes helemaal vergeten, omdat ik het de 1e dag dat we in Amerkia waren het in me rugtas had gedaan, en daarna nooit mee nodig heb gehad.
In me verbeelding zag ik me al op de foto staan met zo'n bordje voor me. Gelukkig viel het allemaal mee.
Ik legde uit dat ik het mes vergeten was, dat het daar nog in zat.
Ze gaven me de keuze om het bij hun in televeren en dan was ik het kwijt, of het naar me huis op de sturen. Maar als ik het op wilde sturen moest ik de rij weer uit en dan naar een postkantoortje aan de ander kant van het vliegveld.... Te veel gedoe, dus... doei, doei zakmes.
Pffffieuwwww... dat was weer meegevallen. Me vlucht was keurig op tijd en terugreis prima verlopen. Op schiphol kwam zelfs me grote rugtas als een van de eerste van de band af lopen. Ik pakte hem van de band en hing hem op mijn rug.
Ik had nog geen 10 stappen gezet of een jongen van de Marachausee vroeg wat ik allemaal in me tas had zitten en ik kon hem weer los maken. Hij dacht dat ik een bergbeklimmer was ofzo, en vroeg of ik geen stenen en andere dingen had mee genomen. Gelukkig alles in orde en naar de aankomst hal.
Daar stonden me vader en me zus Anita te wachten samen met de blaagen Janine en Mariet :) :)
een uurtje later was ik thuis.

Het was echt weer een geweldige vakantie. :D We hadden een leuke groep en hebben veel leuke dingen gedaan.
Raar is het als het dan ineens weer voorbij is.
Volgend jaar probeer ik zeker weer zo'n reis te maken, waar naar toe weet ik nog niet.... Nog bijna een jaar de tijd om dat uit te pluizen, dus dat komt wel goed :)

Iedereen bedankt die gereageerd heeft op mijn berichtjes, was echt leuk om te lezen steeds. :)

Nou groetjes en als ik volgend jaar weer ga, dan hoor je het vanzelf wel weer via deze site :)

Groetjes,
Kees :)

• 15 Augustus 2009 - 07:58

Jacolien:

Hé Kees,

Jammer hé dat het er weer op zit! Maar ik geloof wel dat je er een leuke herrinering aan over hebt gehouden. Nou nog een weekje vrij en dan... nog maar even niet over hebben hé!!
    Geniet nog maar van je vrije weekje en eff bijkomen van je vakantie.

• 16 Augustus 2009 - 18:21

Jules:

Zo kees het zit er weer op dus.
    ik heb alles zo,n beetje weer gevolgd en was wederom weer zeer boeiend
    veel succes met je nieuwe baan en de groeten van Jules
    tlooo keesjooooo!!!!!!