Weer thuis, vakantie was echt "Geweldig" :-D - Reisverslag uit Ederveen, Nederland van Kees Methorst - WaarBenJij.nu Weer thuis, vakantie was echt "Geweldig" :-D - Reisverslag uit Ederveen, Nederland van Kees Methorst - WaarBenJij.nu

Weer thuis, vakantie was echt "Geweldig" :-D

Door: Kees

Blijf op de hoogte en volg Kees

20 Augustus 2010 | Nederland, Ederveen

Hoi allemaal, hierbij het laatste berichtje van deze reis. De vakantie zit er helaas al weer op, maar wat was het geweldig zeg :-D Echt helemaal Top!!! De laatste dagen hebben we doorgebracht in Domical en de laatste dag in San José.
Nadat ik mijn vorige berichtje hier had kwam Ruben met het idee om naar Cano Island te gaan. Dat is terug naar Corcorvado naar Sierpa, en dan met een bootje een uur door de "mangrove bossen" (soort moeras) en dan nog een 45 minuten over de oceaan naar Cano Island. Hier komen rond deze tijd van het jaar veel Walvissen voor (Bultruggen). Dit leek ons wel wat :-) Dus zijn we met z'n 7én dat gaan doen, de rest bleef lekker luieren, zwemmen of surfen in Domical. (ook heel leuk :-) ) Onderweg op de boot hebben we ook echt walvissen gezien, en in de mangrovebossen verschillende krokodillen :-) Bij Cano Island zijn we gaan snorkelen, Er kwamen veel mooie vissen voorbij. Al met al een zeer geslaagde dag. De volgende dag was een reisdag terug naar San José, weer met het openbaar vervoer ongeveer 8 uur gereisd en de laaste middag en avond in San Jose doorgebracht, lekker op ons gemakje de souvenier-markt afgestroopt. Daarna laatste keer eten met z'n allen, we hebben het niet te laat gemaakt wand om 03:30 moesten we er weer uit, om 04:00 naar het vliegveld. De eerste vlucht van San José naar Houston (in Texas USA) duurde ongeveer 4 uur. Daarna 4 uur wachten op het vliegveld van Houston en toen nog een vlucht van 9 uur terug naar Amsterdam-Schiphol. De vluchten verliepen allemaal zonder problemen, kleine vertraging op de terugweg door zware wind, maar verder niets :-D Op Schiphol hebben we afscheid van elkaar genomen en daar waren mijn zus en me vader samen met mijn nichtje Rosanne en Liesanne om me op te halen :-D
Nou, zoals ik al zei, het was Echt een geweldige vakantie. Deze komt echt zeker op de 2e plaats. Op 1 staat altijd nog Australië, maar deze zit er niet veel naast :-D Nou, ik ga effe verder met me tas uitruimen, maandag ga ik weer aan het werk. We kunnen er weer een jaar tegenaan. Volgend jaar, zeker weer zo'n soort reis :-D :-D Ik laat jullie vanzelf weten wanneer deze van start zal gaan.... maar ach... dat duurd nog wel effe.
Hey, groetjes en bedankt voor de leuke reacties :-D
Kees.

• 20 Augustus 2010 - 18:07

Leen En Carla:

Welkom thuis Kees!!
    Leuk dat je weer zo onvergetelijke vakantie gehad hebt1

groetjes

• 21 Augustus 2010 - 02:04

Esther:

Super verslag Kees, leuke foto´s! Wat hebben we veel beleefd he?? We mailen nog wel!

x Esther

• 22 Augustus 2010 - 13:15

Dicky:

Leuk weer om je mooie reisverslagen te lezen. Wat een andere wereld! Hier kun je wel weer een jaartje op teren.

Groetjes en werk ze maandag!

• 23 Augustus 2010 - 06:02

Schrik:

Heeee Kees,

Ben vanmorgen weer begonnen op mijn werk (gromgrom) want ook ik zat nu aan de bouwvac vast!
    Toen ik mijn mailbox opende zag ik je link, heb ff gauw gekeken maar wel weer een gave vakantie!!!!

Gr.

Schrik